•elindberg•

Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

V.28

Av Elin - 30 januari 2016 21:51

Då har ytterligare en vecka gått, det gick faktiskt rätt så fort måste jag säga.

Går alltså in i V.28 idag    Har dessvärre inte tagit någon magbild

idag utan jag tar en imorgon istället om jag kommer ihåg!

Har ju minne som en guldfisk. Vi får se hur det blir med den saken.

Jag har haft fullt upp idag jag har hjälpt till med min pappas flytt.

Har inte alls burit tungt utan mest fixat o donat i den nya lägenheten.


Idag har jag frusit nästan hela dagen och kännt mig så där på väg att bli sjuk.

Så nu är jag helt slut och ska sova.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 25 april 2016 15:22

Det var längesen tänkte skriva några rader och uppdatera lite..   Mina fingrar har varit upptagna för jag har åkt på graviditetsklåda o kliar typ ihjäl mig. Så natten till igår fick sambon ringa 1177 som hänvisade till att ringa förlossningen. ...

Av Elin - 25 mars 2016 14:36


Har sista tiden haft ont i övre delen av magen strax under brösten har rådfrågat min barnmorska och hon trodde det berodde på nån form av magkatarr eller liknande o rekommenderade mig att ta tuggtabletter mot sura uppstötningar och halsbränna.Men...

Av Elin - 23 mars 2016 23:03

Tillbaka igen..   Vad har jag haft för mig sista tiden då?   Jag har varit med min stora syster sista dagarna och gjort en del ärenden. Gjort lite påskfint här hemma. Jag har köpt penseér o planterat så nu är det är lite vårfint ute.   ...

Av Elin - 4 mars 2016 16:17

Blev en liten paus med bloggen men nu tänkte jag uppdatera lite.. I måndags ringde min BM och talade om att lite resultat från proverna hade kommit och hon hade pratat med nån överläkare ang. min sköldkörtel. Dom hade kommit fram till att jag h...

Av Elin - 28 februari 2016 18:44

Nu börjar barnens sportlov lida mot sitt slut..det avslutade vi med att dom fick gå på bio. Dom såg Alvin o gänget 4 och dom tyckte den var både rolig o bra     Jag och C gick under tiden till Lingonfabriken och åt brunchbuffé. Vi passade ock...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards