•elindberg•

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Elin - 19 januari 2016 22:48

Jag har inte skrivit på ett par dagar det har varit så mycket annat.

Men nu så..Gick in i V.26 i lördags och här kommer en bild på magen.

Den växer med raket fart och sparkarna blir bara starkare <3


 


Jag har börjat drömma mycket om nätterna och vaknar ofta har jag märkt nu sista tiden..


O har även märkt att jag är törstig typ jämt så dricker väldigt mycket vatten.

Har gjort det mycket under den här graviditeten faktiskt..minns inte det från tidigare ggr.


Har så ont i rumpan/höften/ryggslutet nu så ibland vet jag inte riktigt hur jag ska bete mig.

Om jag ska sitta, stå eller ligga blir smått galen (!)


Har även åkt på svampinfektion i underlivet IGEN - 3 gången denna graviditet.

Som tur var så hade jag kvar sen förra gången och kunde påbörja behandling nu direkt

innan jag kliat sönder mig.


- Hade inte heller någon svampinfektion under tidigare graviditeter.

Men denna gång ska jag få det mesta tydligen..


Det har faktiskt blivit lite bättre med näsblodet nu *hoppas det håller i sig*


Däremot kämpar jag med halsbränna som kommer o går just nu känner mig

som en eldsprutande drake emellanåt ungefär som om man bränner hål i lungorna.

Det får gärna försvinna typ NU.



Jag fick blommor utav familjen i fredags dottern hade valt ut buketten själv så fina <3


 




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards